تبلیغات
شما

چرا آموزشگاه‌ها کلاس آنلاین برگزار می‌کنند؟

چرا آموزشگاه‌ها کلاس آنلاین برگزار می‌کنند؟

چیزی که همه ما می‌دانیم این است که امروزه دیگر تکنولوژی و اینترنت جز زندگی روزانه ما است. شبکه‌های اجتماعی ارتباطات را بسیار زیاد کرده اند و دیگر برای هر کاری نیاز به بیرون رفتن نیست و هر کاری را با اینترنت می‌توان انجام داد. هیچ محدودیتی وجود ندارد، در هر جایی که زندگی کنید یا در هر زمانی که باشید، اینترنت در دسترس شماست. بی شک آموزشگاه‌ها هم با داشتن چنین مزیت بزرگی در برگزاری کلاس‌های آنلاین و تدریس مجازی کوتاهی نکرده و مدرسان خود را که شاید از بهترین اساتید کشور باشند در اختیار همه دانش آموزان و هنر جویان قرار داده اند. آموزش و پرورش حتما در عصر امروز به سمت کلاس هی آنلاین خواهد رفت.

 

آموزشگاه آنلاین چیست؟

جدید‌ترین فناوری در عصر امروز، آموزشگاه‌های آنلاین و آموزش از راه دور است. کلاس آنلاین یک نوع آموزش است که در آن فاصله بین آموزش دهنده و آموزش گیرنده وجود دارد. در این آموزش در یک زمان مشخص آموزش آغاز می‌شود و در یک زمان مشخص به پایان می‌رسد.  

 

آموزشگاه و کلاس آنلاین چیست؟

آموزشگاه آنلاین، آموزش‌های خود را از طریق نرم افزارهای الکترونیکی و اینترنت به صورت آنلاین انجام می‌دهد. با کلاس آنلاین هر مبحثی را می‌توان آموزش داد. از آموزش حروف الفبا گرفته تا سخت‌ترین مباحث دانشگاهی.  

 

آموزشگاه آنلاین در مقایسه با آموزشگاه سنتی

تفاوت در حضور فیزیکی معلم و دانش آموز می‌باشد. در این روش معلم و دانش آموز پشت مانیتور یکدیگر را ملاقات می‌کنند و صد در صد اشتیاق در حضور فیزیکی بسیار بالاتر است.  

 

معایب کلاس آنلاین

به دلیل حضور فیزیکی دانش آموزان بسیاری از مهارت‌های اجتماعی و رفتاری را معلم نمی‌تواند به درستی آموزش دهد. در بعضی مواقع هم ارتباط درست بین دانش آموز و مربی شکل نمی‌پذیرد و دانش آموز به فردی به نام معلم اعتماد نمی‌کند و به همین دلیل شاید دانش آموز در کلاس آنلاین احساس راحتی نداشته باشد.  

 

مزایای یک آموزشگاه آنلاین

بدون اینکه حضور فیزیکی معلم نیاز باشد، امکان ایجاد ارتباط امکان پذیر است و معلم همیشه در دسترس دانش آموز می‌باشد که این یکی از مزیت‌های بزرگ کلاس‌های آنلاین می‌باشد. آموزشگاه و کلاس آنلاین یکی از روش‌های عصر امروز برای آموزش است.  

چرا آموزشگاه‌ها کلاس آنلاین برگزار می‌کنند؟

دوری از هوای آلوده

در بسیاری از موارد که هوا آلوده می‌شود و دانش آموزان به همین علت نمی‌توانند در کلاس حضور پیدا کنند، کلاس آنلاین از بهترین گزینه هاست تا دانش آموزان از درس خود عقب نیفتند و به ادامه تحصیل در این دوران بپردازند.  

 

کاهش هزینه رفت و آمد به آموزشگاه

در بسیاری از موارد برای رفتن به آموزشگاه باید تایم‌های طولانی و هزینه‌های زیادی را صرف کرد. اما کلاس‌های آنلاین باعث می‌شود که در زمان و هزینه بسیار صرفه جویی شده و به جای آن که برای رفت و آمد هزینه کنیم به راحتی در مکان مناسب آموزش ببینیم. کاهش هزینه رفت و آمد به آموزشگاه در بسیاری از موارد از هزینه کلاس هم بیشتر می‌شود و با این کار صرفه جویی فوق العاده ای اتفاق می‌افتد.  

 

تعامل سازنده در کلاس‌های آنلاین

وقتی صحبت از کلاس آنلاین می‌شود اولین چیز برقراری تعامل سازنده در کلاس‌های آنلاین است. چند راه کار برای این موضوع بیان می‌کنیم.

1.به همه شاگردان پاسخ بدهید.

2.دستور العمل‌های مشخصی را برای دانش آموزان مشخص کنید.

3.دانش آموزان را به چالش بکشید.

4.از دانش آموزان مسائلی را درخواست کنید.

5.گروه ایجاد کنید.

  

سهولت در تعامل بین اساتید و دانش آموزان

اکثر آموزشگاه‌ها با بهترین اساتید در مرکز شهر‌های بزرگ هستند و برای ایجاد ارتباط بین دانش آموزان و اساتید برتر این آموزشگاه‌ها بهترین راه کلاس آنلاین است که سهولت در تعامل بین اساتید و دانش آموزان را ایجاد می‌کند.  

 

ارتباط مستمر بین اساتید و دانش آموزان

در کلاس‌های حضوری معلم یا استاد در زمان مشخصی در اختیار دانش آموزان می‌می باشد و بعد از آن از دسترس خارج می‌شود ولی در کلاس‌های آنلاین معلم و یا استاد در هر زمانی در اختیار دانش آموزان است و دانش آموز از راه‌های گوناگون به معلم خود دسترسی دارد. در این روش ارتباط مستمر بین اساتید و دانش آموزان برقرار است. آموزشگاه‌ها و کلاس آنلاین بهترین راه برای آموزش در زمان‌های بحرانی است.  

 

تدریس خصوصی

آیا شما به دنبال بهترین آموزشگاه‌ها و بهترین اساتید هستید؟ یا شما از این مراکز خبر دارید ولی امکان دست رسی به این آموزشگاه‌ها برای شما غیر ممکن است؟ سایت بلدیاب به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به بهترین آموزشگاه‌ها و بهترین اساتید دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از کشور زندگی می‌کنید و یا در چه رشته ای تحصیل می‌کنید. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و پس از ثبت نام به منتظر تماس کارشناسان تیم بلدیاب باشید. اگر آموزشگاه دارید می‌توانید به سایت بلدیاب مراجعه کنید و خود را به تمام کاربران این سایت که هر روز اضافه می‌شوند معرفی نمایید.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    11:02       1399/03/21
  • تعداد بازدید :
    2205
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

دوری از هوای آلوده

کاهش هزینه رفت و آمد به آموزشگاه

تعامل سازنده

سهولت در تعامل بین اساتید و دانش آموزان

ارتباط مستمر بین اساتید ودانش آموزان

آموزشگاه و کلاس آنلاین


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.